Reflektert dagbok – multimediedesign

3.1 Idéskisser

I denne oppgaven skulle jeg bruke de 3 idéforslagene som beskriver meg som kreativ utøver, og lage idéskisser til en fargeleggingscollage. Denne collagen skulle kun bestå av bestemte tegneseriebilder som vi fikk utlevert, tilslutt skal den produseres i Photoshop og reflektere den kreative aktøren som vi har valgt oss. Pjuh, ganske mange ting som skal klaffe…

Her er mine idéskisser:

Jeg prøvde å kombinere tegneseriefigurene; en vandrer (jeg liker å reise), vann og fisk (jeg liker havet), katt (kuleste kjæledyret) osv. med ting som beskriver meg, som kom frem i idémyldringen; historie, antikke templer, selbu-strikkemønster, farger, stjerner osv. Og så skulle det kombineres med min valgte kreative aktør…

Legg igjen en kommentar

