Reflektert dagbok – multimediedesign

Vurdering av obligatorisk oppgave 00

Idag fikk jeg en kjempefin vurdering av Obligatorisk oppgave 00 (introduksjonsuka), og jeg er hoppende glad!😀😀😀

Jeg er så veldig ivrig for tiden, har bare lyst å holde på med dette hele tiden! De siste dagene har jeg holdt på med typografi, og løst to av tre arbeidsoppgaver før jeg fikk tilgang til HTML-leksjonene… Men jeg hadde jo bøkene om typografi selvfølgelig!

En luskende tanke sniker seg innpå meg: Lurer på om det kan la seg gjøre å ta studiet på heltid med full jobb….? :–

2 responses

  1. Kristian

    Bra at du trives🙂

    Men uten at jeg har noen direkte statistikk på dette, så er det de aller færreste som klarer å gjøre 100% innsats på studiet med en 100% jobb ved siden av. Skal man klare dette MÅ man være superdedikert gjennom hele studiet. Og så må man vel regne med at motivasjonen kan gå litt opp og ned en gang i blandt.

    Jeg sier ikke at det er umulig, men vi vil aldri anbefale dette på noen måte – selv om det til syvende og sist er ditt eget valg🙂 Det kan uansett være lurt å vente litt, vil anbefale at du i alle fall går deltid fram mot sommerferien, og så evt da flytter over på heltid ved skolestart i august igjen.🙂

    april 29, 2010, kl. 13:08

  2. Jeg tror du har rett. Jeg skal se det an.
    Men nå i begynnelsen hadde jeg litt «problemer» med at jeg ikke syntes oppgavene ble frigitt fort nok. Fordi jeg lå i forkant i forhold til skjema. Men etter forrige uke med møte i Wien, deadlines på jobb, konferanse i slutten av uka + en barnebursdag å gjennomføre, fikk jeg prøve en uke hvor jeg ikke fikk tid til å jobbe noe med MMD… Dermed er jeg nå ikke i forkant lenger, bare ajour.🙂

    Vi får se hvordan det går. Men det er iallefall veldig morsomt å holde på med!

    mai 4, 2010, kl. 10:22

Legg igjen en kommentar

