Reflektert dagbok – multimediedesign

Askefast!

Idag har jeg bestilt Adobe-pakken, studentversjonen. Har lastet opp studentbeviset og venter i spenning. Det er to uker siden jeg lastet ned prøveversjonen av Photoshop, og jeg må skynde meg før den utløper.

Jeg gleder meg til å prøve Illustrator. Har inntrykk av at Illustrator er lettere å tegne frihånd med enn det Photoshop er,  men vet ikke ennå hva forskjellen er.

Jeg skulle egentlig ha vært i Praha idag og imorgen i forbindelse med et møte på jobben og hadde gledet meg til å ta masse fine bilder der nede. Men i disse askedager kom jeg meg jo ikke dit.😦

Så istedet har jeg laget en asketegning…Hi hi! :-D

6 responses

  1. Så flott🙂 Kjipt med han der Ask…. Lite å gjøre med det… Bra at vi er flere som er ivrige med det vi holder på med. Fikk selv en bra vurdering av oo_00.
    Henger litt etter med diverse som skal gjøres på data`n. Har ventet i 7 (!) uker på den nye iMac´en min, og i går kom den endelig. Så nå er det full rulle her med å få satt seg skikkelig inn i adobe. Hadde kun Photoshop på min gamle pc…

    Men nå er jeg i gang:) STÅ PÅ, og ha en fin dag :)))

    april 21, 2010, kl. 11:13

  2. Ja stakkars han Ask! (Fint navn på ham!🙂 )
    Så deilig med ny iMac og Adobepakke, lykke til med det!

    Jeg har fortsatt bare Photoshop og jobblaptop, men får ta det litt etter hvert…Adobeprogrammene først – når de bare får lest studiebeviset mitt og gitt meg nedlastingslinken…

    april 21, 2010, kl. 11:19

  3. Utrolig stilig bilde du har laget🙂 Kjipt å ikke få tatt turen til Praha da, for der er det nok mange spennende motiver.

    april 21, 2010, kl. 11:40

  4. Ja… sukk!😦 Kanskje en annen gang!

    april 21, 2010, kl. 11:52

  5. Kristian

    Veldig stilig tegning – bra å se at du er kreativ og har morsomme idéer😉

    april 29, 2010, kl. 13:03

    • 🙂 takk for kompliment! Jeg er på jakt etter min forsvundne humor, vet du…😉

      mai 4, 2010, kl. 10:19

Legg igjen en kommentar

