Reflektert dagbok – multimediedesign

3 responses

  1. Helt ferdig med denne oppgaven alt du???? hehehe.. Det er ikke jeg, så jeg må skynte meg litt. Men har heldigvis noen dager igjen🙂

    Utrolig bra logo synes jeg, den passer godt til det den skal stå for. Fonten passet også veldig bra i logoen. Du er flink du *klapp på skulderen*

    mai 31, 2010, kl. 07:59

  2. Ja det er vel ganske god tid igjen? Jeg hadde liksom konseptet ferdig i hodet etter lang grubling, så jeg måtte bare få det ut!🙂 Tuuuuuuusen takk for herlig klapp på skulderen! Trenger det når man sitter så ensom og forlatt som webstudent…

    mai 31, 2010, kl. 10:37

  3. Og hvis jeg får lyst å endre på den har jeg jo også mulighet til det..

    mai 31, 2010, kl. 10:37

Legg igjen en kommentar

