Reflektert dagbok – multimediedesign

Sesongmønster

Oppgaven var å bruke fotografiene fra øvelsene med blender og lukker (mine hadde temaet «sommer») som utgangspunkt for en illustrasjon og en mønsterrapport. Jeg hadde først litt problemer med at noen av mønstrene ikke lukket seg helt, men da jeg gikk over fra å jobbe i millimeter til piksler, ordnet det seg.

Jeg har virkelig storkost meg med denne øvelsen! Jeg kan virkelig si at jeg har gått litt amok med å lage mønstre… Og i den prosessen har jeg lært masse nytt i både Illustrator og Photoshop! Gøy å prøve ut ting. Jeg tror jeg vet hva jeg skal lage før jeg begynner, men ofte så endrer det seg underveis! Veldig spennende!

Denne rundingen med siluettblomst laget jeg mange varianter mønstre av. Jeg har hatt det morsomt med livbøyer, seilbåter, blomster og skjell…

Legg igjen en kommentar

