Reflektert dagbok – multimediedesign

Vintage bilder i Photoshop

Jeg hadde så lyst å få til å gjøre nye bilder om til gamle, helst litt sånn 1960-talls med hvite kanter og litt falmet eller feil i eksponeringen. Prøvde meg frem i Photoshop etter mange forskjellige beskrivelser som jeg fant på nettet. Her er noen forsøk, og tilslutt et resultat som jeg syntes ble ganske kult. Omtrent slik jeg hadde sett det for meg før jeg begynte.🙂

Originalen (uredigert) er det første bildet, og slik jeg ville ha det er det siste. Jeg tror det kan bli enda bedre, men er ganske fornøyd etter dette første forsøket.

2 responses

  1. Likte veldig godt nr 3, 6 og 7🙂 Enig at det siste bildet ble best utifra det du ønsket å få frem. Kjempefint bilde forresten🙂

    juni 20, 2010, kl. 21:29

  2. Takk takk, tror resultatet kan bli enda bedre, men jeg får fortsette denne øvelsen en annen gang. Ta det litt etter litt…🙂

    juni 21, 2010, kl. 19:02

Legg igjen en kommentar

