Reflektert dagbok – multimediedesign

Løvetannsnurr

Prøvde en ny måte å lage mønster av disse løvetannene mine, mer manuelt denne gang. Men enten så er Illustrator veldig tungvint, eller så har jeg mye igjen å lære, for denne typen arbeider går jammen treigt. Kanskje det ville hjelpe med et tegnebrett, et sånt digitalt et. Noen som har erfaring med hva som er fordelene med disse?

Ser at jeg igjen har fått en stripe på midten, så jeg burde har perfeksjonert det, men det er altfor sent…får bli en annen gang. Og så er det feil farge på tuppen på en av knoppene. Men som de sier om håndknyttede tepper, dersom det er ekte håndarbeid så skal der være feil… (la oss skylde på det og ikke at klokka snart er 02.00….)😉

Takk for kommentar, Sandra. Slik ser den ut i mindre versjon (større dokument):

4 responses

  1. Så kult!!😀 skulle likt å sett dette mønsteret enda mindre, om du skjønner? At du får flere repetisjoner av disse. Håper du prøver det ut, hadde hvert kult å sett hvordan det hadde blitt da.

    juni 21, 2010, kl. 10:25

  2. Den gjorde seg veldig godt i mindre versjon (større dokument)🙂 Ser du har fikset den bittelille fargefeilen også, hehe. Spennende fargekombinasjon forresten🙂

    juni 21, 2010, kl. 13:02

  3. Nei, du hadde visst ikke fikset på fargefeilen alikevel, hehe, men den var langt ifra synlig i den nye versjonen, hehe.

    juni 21, 2010, kl. 13:03

    • Jeg var nok litt lei av å styre med dette mønsteret i Illustrator, hadde det mye gøyere med å lage et helt nytt et i Photoshop istedet… Jeg tror jeg må finne ut hvilke triks der er som gjør frihåndtegning og / eller tracing lettere i Illustrator, hvordan man får fine jevne linjer. Synes det er utrolig om alle designere satt og flyttet på hvert eneste punkt. Det må da vel finnes noen smartere måter?

      juni 21, 2010, kl. 19:01

Legg igjen en kommentar

