Reflektert dagbok – multimediedesign

Curb magasin layout skisser

I denne oppgaven skulle vi studere en mappe med ferdige elementer og skisse opp layout til et magasin ved navn Curb, hvor disse elementene skulle brukes.

Her er mine skisser. Jeg har stort sett holdt meg til asymmetrisk layout og kombinasjon mellom symmetrisk og asymmetrisk fordi jeg synes dette passer best til denne type magasin, og fordi det er dynamisk og spennende. Jeg synes blader og magasiner med tre kolonner fungerer bra, og har derfor skisset mest med tre kolonner.

Dette er et magasin om design og målgruppen er gjerne unge designere eller designere som uansett alder følger med på trender, derfor bør layout’en være litt fresh, kreativ og kul. Og ikke feminin men like godt appellere til begge kjønn lesere.

Legg igjen en kommentar

