Reflektert dagbok – multimediedesign

Enkelt nettsted – the end

Strevde fortsatt med å få til plasseringen av elementene, og startet på nytt igjen med et nettsted med navnet ”PlanB” fordi jeg tenkte at om ikke jeg får tid til å lage et skikkelig fint nettsted, så kan jeg i det minste ha et i bakhånd, et enkelt et, som var min PlanB.

Men etter god hjelp fra lærerne på forumet fikk jeg det etter hvert til likevel. Viktig å ha styr på hvilke div’er som er inni hvilke andre div’er og hvor store disse er. Det var også et godt tips å gjøre seg ferdig med byggeklossenes plassering, før man begynner med styling. Lettere å se sammenhengen da.

Jeg valgte å fjerne det hvite fra skissene mine slik at bakgrunnen ble helt svart og endret bittelit i plassering av f.eks menyen, men ellers er det ferdige resultatet nesten som på skissen.

Men jeg må si at dette har vært litt av en reise! Jeg har lært masse av den, og synes min ”PlanB”-nettside ikke ble så verst likevel tilslutt for å være en begynner slik som meg!

Endelig versjon ”PLAN B” websiden:

Live versjonen av nettsiden finner du her: http://elevarbeid.webstudent.no/mmd_webstudent/gry_monica_hellevik/index.html 

T H E   E N D !🙂

One response

  1. Tilbaketråkk: Obligatorisk oppgave 08 – Flash fotogalleri og flash interaktivt banner « Gry Monica's hjørne

Legg igjen en kommentar

