Reflektert dagbok – multimediedesign

Interaktivitet – actionscript 3.0

I denne øvelsen skulle vi designe og kode knapper til bruk i scenene vi lagde i forrige aktivitet.

Før jeg skulle begynne på selve læringsaktiviteten så jeg i gjennom videoleksjonene om dette emnet og fikk lyst å teste det ut på to fotografier som jeg tok i sommer. Etter at jeg testet og fikk det til å virke, hadde jeg planer om å gjøre det samme på scenene «harmoni» og «kontrast» fra forrige gang, men ble opptatt i en lang periode med jobb og annet slik at dette ikke ble gjort.

Jeg vil gjerne likevel legge ut scenene og knappene jeg lagde på de to makrobildene, for å vise at jeg har jobbet med aktiviteten og at jeg fikk det til, men denne bloggen lar meg ikke laste opp Flash-filmer. Så istedet har jeg lagt til Flash-filmen nederst i footer på mitt «enkle nettsted» midlertidig, og det virker!

Her er link til mitt enkle nettsted, sjekk nederst i footer: http://elevarbeid.webstudent.no/mmd_webstudent/gry_monica_hellevik/index.html

Om jeg har fjernet dette igjen når du leser dette, kan du se på skjermdumpene nedenfor hvordan det så ut.

Scene 1 - Interaktivitet actionscript 3.0

 

Scene 2 - interaktivitet actionscript 3.0

 
 

Legg igjen en kommentar

