Reflektert dagbok – multimediedesign

Shape Tween – Flash

Oppgaven denne gangen var å lage en shape tween i Flash der geometriske former skulle formes om til navnet mitt. Shape tween brukes til animasjon av grafiske elementer i Flash (kan ikke brukes til symboler). Jeg har lagt inn ekstra rammer (insert frames) for å forlenge bevegelser og testet ut bruk av «shape hint».

Det er ikke lov å laste opp Flash-filmer (.swf-filer) i denne bloggen (WordPress.com). Fant ut at jeg vil ha et sted jeg kunne legge ut flash, why not?🙂 Så nå har jeg laget meg en profil på Devianart. Her er en link til Shape Tween flash filmen. Ikke så imponerende, men det er min aller første. http://grymonicah.deviantart.com/#/d4hr88j

Og her er noen screenshots.

Dette er noe jeg må jobbe mer med senere. Men akkurat nå må jeg rushe videre på neste oppgave og den obligatoriske, pga at jeg ligger en del etter.

Legg igjen en kommentar

